vineri, 3 august 2012

Book Lovers Challenge #3

Cu care personaj din cărțile citite te asemeni cel mai mult (aveți calități, defecte comune, același mod de a acționa în unele situații etc.) ? Dacă nu ai găsit doar un personaj, poți face un mix de 2-3 și să ne spui ce ai asemănător de la fiecare.
Păi, cred că semăn puțin cu Cass din Fantomele ne știu toate secretele, în sensul că nu am foarte mulți prieteni și sunt mai singuratică de felul meu și nu îmi plac deloc persoanele cu două fețe, care acum sunt drăguțe cu tine pentru că au nevoie de ajutorul tău, iar apoi te vorbesc urât pe la spate.
Apoi, cu Alexandra din Contesa Aneke pentru că sunt foarte curioasă și cred că dacă aș fi fost pusă în locul ei aș fi încercat să aflu cât mai multe despre acea contesă, plus că sunt atrasă de supranatural. 
Și ar mai fi Lily din Blestemul focului pentru că în situația ei, dacă aș avea puteri magice, cred că aș face cam aceleași greșeli la început, apoi dacă un prieten la care țin ar fi în pericol aș încerca orice doar ca să îl salvez și, da, cred că la început aș fi puțin speriată de faptul că m-am trezit cu puteri magice peste noapte, dar până la urmă m-aș prinde cum stau lucrurile.
Hmm, m-am gândit ceva timp la asta pentru că până acum nu m-am gândit că aș putea semăna cu vreun personaj dintr-o carte pe care am citit-o și cam astea ar fi singurele cu care aș semăna oarecum.

2 comentarii:

  1. Si eu am spus ca seman cu Cass din :"Fantomele ne stiu toate secretele",dar mi s-a parut o provocare grea si parca vin din ce in ce mai grele...

    RăspundețiȘtergere