Book Lovers Challenge #4

Care sunt personajele tale supranaturale preferate (vampiri, vrăjitoare, zâne etc) și de ce?
Aici e simplu: clar personajele mele supranaturale preferate sunt vrăjitoarele. Am o slăbiciune pentru tot ceea ce conține magie, vrăjitoare și cam orice are legătură cu ele. De ce? Păi, îmi place mult ideea aceea cu vrăjile, cu abilitatea de a rezolva cam orice problemă cu ajutorul unei mici incantații sau a unei poțiuni. Și mai mult ador când vrăjile nu ies chiar așa cum ar trebui și respectivul personaj dă de necazuri și trebuie să repare ceea ce a făcut din greșeală. Nu știu voi, dar mie acelea mi se par niște momente foarte haioase. Dacă îmi dă cineva o carte sau îmi povestește despre un serial care conține vrăjitoare, oricât de puțin, cred că aproape imediat îmi voi dori și eu să văd acel serial, respectiv să citesc cartea.

Comentarii