duminică, 5 august 2012

Book Lovers Challenge #5

Copiază un citat care te-a impresionat și comentează-l. Scrie părerea ta despre el, ce îți inspiră, de ce l-ai ales.
Sincer, mie citatul ăsta mi-a plăcut, printre multe altele, deoarece prezintă un adevăr. Iar la un moment dat mi se putea aplica cu succes din cauza faptului că acum câțiva ani, cam prin generală dacă îmi amintesc bine, obișnuiam să renunț foarte ușor, poate și din cauza faptului că îmi era frică să încerc. M-am schimbat mult de atunci oricum. Până la urmă, contează să încerci și să nu renunți, chiar și atunci când ai impresia că vei pierde oricum, pentru că nu se știe niciodată. Să renunți foarte repede mi se pare acum o greșeală pentru că nu vei ști niciodată ce s-ar fi putut întâmpla dacă ai fi continuat să încerci.

Un comentariu:

  1. Eu una nu renunţ numai dacă sunt obligată să o fac... Sunt o luptătoare din fire şi trag de mine cât pot pentru a obţine ceea ce îmi doresc:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere