marți, 7 august 2012

Book Lovers Challenge #6

 Dacă ți-ai dori într-o zi să scrii o carte, care ar fi subiectul ei, și ce imagine ai dori să fie folosită pentru copertă? Arată-ne imaginea.
Eu am început să scriu, cred, prin clasa a zecea, iar acum am o carte, dacă pot să-i spun așa, terminată.  
Este o poveste fantasy care are în centru două vrăjitoare gemene care se trezesc peste noapte că sunt acuzate că ar fi furat o piatră cu puteri foarte mari de sub nasul consiliului, iar singurul care pare a fi de partea lor este fiul celui care conduce consiliul. Când află că cel care furase piatra este de asemenea un membru al consiliului totul devine și mai confuz. Acum ele trebuie să-și demonstreze nevinovăția și asta repede. Și, cel mai important pentru ele, să găsească răspunsul la cele două întrebări care le macină: de ce ar fura un membru al consiliului acea piatră și, cel mai important, de ce le-ar învinovăți tocmai pe ele?

Nu știu dacă e chiar cea mai reușită chestie pe care am scris-o, mai am vreo două povești începute, dar este prima poveste pe care am scris-o și m-am tot străduit să o îmbunătățesc. Iar așa cum e acum pot spune că sunt mulțumită de ea, adică chiar mi se pare că am reușit să o îmbunătățesc față de cum era în prima variantă, care de altfel era în engleză și pe care încă o am în calculator. A, da, poate interesează titlul poveștii, deci aș putea să-l pun. Povestea se cheamă Când nimic nu este ceea ce pare a fi.
Cât despre copertă, sincer, nu sunt sigură cum aș vrea să arate. Recunosc și că nu prea m-am gândit la asta prea mult. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu