joi, 9 august 2012

Book Lovers Challenge #8

 Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea :).
Cartea mea preferată din copilărie... Să mă gândesc. Păi, cred că aceea ar fi... off, cât e de greu de ales. Ok, ok, am găsit. Albă ca zăpada și cei șapte pitici. De ce? Sincer, nu sunt sigură, dar știu sigur că asta era povestea mea preferată din copilărie pentru că rugam pe oricine prindeam să mi-o citească, asta deși știam povestea pe de rost.
Hmm, cred că îmi plăcea chestia cu mama vitregă și rea și oglinda aia și faptul că deși fusese pus să o omoare vânătorul nu reușește asta și în schimb o ajută. Apoi mi-au plăcut piticii, mi s-au părut simpatici din câte îmi amintesc. Și cine ar putea uita de încercările nereușite ale vrăjitoarei cea rea de a scăpa de Albă ca Zăpada, dejucate de pitici, până să-i vină ideea cu mărul otrăvit. Iar apoi desigur finalul fericit.
Sincer, nu știu sigur ce anume m-a impresionat cel mai mult la povestea asta, dar cert e că am adorat-o și cred că am văzut cel puțin trei variante animate ale poveștii, plus vreo două versiuni ale acelor cărți cu desene. Pur și simplu nu mă plictiseam de povestea asta și apoi îmi plăceau mult desenele :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu