luni, 6 august 2012

"Chemarea îngerului" de Guillaume Musso

Aș fi făcut recenzia asta ieri, dar se făcuse târziu, așa că am lăsat-o pe azi ca să fiu odihnită. Am mai spus cât de mult îmi place cum scrie acest autor? Dacă nu, o zic acum. E de departe autorul meu favorit până acum.
Pe aeroportul Kennedy Jonathan Lempereur și Madeline Green se ciocnesc din greșeală, iar după ce ajunge fiecare în avionul lui își dau seama că și-au schimbat telefoanele. Lempereur este un fost chef foarte cunoscut, divorțat, iar Madeline are o mică florărie la Paris și tocmai fusese cerută în căsătorie. Descoperind eroarea, schimbă câteva cuvinte prin intermediul SMS-urilor pentru a-și recupera fiecare telefonul. Doar că fiecare devine curios în legătură cu viața celuilalt, iar un simplu telefon mobil se pare că poate ascunde multe secrete. Fiecare devine din ce în ce mai curios în legătură cu viața celuilalt, iar în timp ce află din ce în ce mai multe despre celălalt află că au ceva în comun. Un eveniment din viața lor pe care s-au străduit din răsputeri să-l lase unde îi e locul: în trecut. Dar de fantomele trecutului nu se scapă chiar atât de ușor, iar cei doi se trezesc implicați într-un șir de evenimente care le va schimba radical viețile.
Sper că nu am spus prea multe despre poveste, chiar am încercat să nu dezvălui foarte multe. Sincer, nu cred că pot găsi suficiente cuvinte de laudă pentru cartea asta. Mi-a plăcut foarte, foarte, foarte mult. 
Cred că asta e prima carte a acestui autor care să fie în același timp o poveste de dragoste foarte frumoasă și un thriller care m-a ținut cu sufletul la gură până la ultima pagină. Da, și Ce-aș fi eu fără tine a avut puțin thriller, dar aici a fost mult mai evident. Ideile acestui autor întotdeauna m-au surprins în mod plăcut, iar cartea asta nu face excepție de la regulă.
Nici nu știu ce aș mai putea să spun, cred că m-aș putea lungi foarte mult cu laudele aceste cărți. Recunosc că povestea celor doi m-a emoționat până la lacrimi la un moment dat, dar asta nu m-a oprit din a citi în continuare.
A, da, ar trebui totuși să menționez faptul că această poveste a avut câteva întorsături de situație la care nu m-aș fi așteptat și care au făcut ca povestea să devină și mai interesantă. 
Aș putea continua mult și bine, dar mai bine mă opresc aici până nu zic prea multe. Este o poveste foarte interesantă și plină de suspans pe care eu o recomand cu căldură oricui, iar dacă v-au plăcut alte romane ale lui Guillaume Musso nu trebuie să ratați această carte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu