joi, 30 august 2012

Ultimele trei dorinţe ale lui Alexandru cel Mare

Înainte de a muri, Alexandru cel Mare și-a chemat generalii şi și-a spus ultimele trei dorințe.

 1] Sicriul să fie dus pe umerii celor mai buni medici ai vremii.
 2] Comorile dobândite [argint, aur, pietre preţioase], să fie risipite pe tot drumul până la mormânt.
 3] Mâinile sale să atârne în afara sicriului, să poată fi văzute de toți.
 Unul dintre generalii săi, surprins de aceste dorinţe neobişnuite l-a întrebat pe Alexandru care sunt motivele acestor dorințe.

 Alexandru a explicat:

 1] Vreau ca medicii cei mai eminenţi ai vremii să-mi ducă sicriul ca în felul acesta să arate tuturor cât de neputincioși sunt în fața morții.

 2] Vreau ca pământul să fie acoperit de comorile mele pentru ca toată lumea să poată vedea că toate comorile ce le câștigăm aici pe pământ, aici rămân.

 3] Vreau ca mâinile mele să atârne în aer goale, pentru a permite oamenilor să vadă că vom pleca cu mâinile goale, așa cum am venit, atunci când se termină tezaurul cel mai de preț - Timpul.

Timpul este viața noastră.
Cel mai bun cadou pe care îl poți da cuiva este timpul tău!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Am primit acest mesaj pe email și mi s-a părut interesant, așa că m-am gândit să-l împărtășesc aici pe blog pentru ca și alții să vadă. Sper să vă placă :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu