Words from books...(11)

"Și știți care e secretul? E tare simplu. Ținem una la alta în mod necondiționat. Știți cât de rar ai parte de așa ceva?
Mama spune că nu o să fie mereu așa, dar eu nu cred Pantalonii Călători sunt un semn că am dreptate. Ei reprezintă promisiunea pe care ne-am făcut-o că vom fi mereu prietene, orice s-ar întâmpla, dar sunt, totodată, și o provocare. Nu o să ne mulțumim niciodată să rămânem în Bethesda, Maryland, și să ne pierdem vremea în case dotate cu aer condiționat. Ne-am promis că o să cucerim lumea într-o bună zi." - Carmen

"- Mi-e frică de timp. Adică mi-e frică de faptul că nu am destul timp. N-am destul timp ca să pot înțelege oamenii, să-i cunosc, n-am timp să mă fac înțeleasă. Mi-e teamă să nu fac aceleași greșeli ca toată lumea; să nu judec în grabă pe cineva, spre exemplu. Eu nu-mi pot permite greșeli de genul ăsta, pentru că nu o să am niciodată ocazia să le repar. Mi-e teamă să nu trec prin viață văzând doar imagini disparate; aș vrea să văd un tot armonios." - Bailey

"Poate că Brian McBrian descoperise un lucru foarte important. Poate că fericirea nu ține de lucrurile mari. Poate că nu era neapărat nevoie ca toate lucrurile în viață să fie exact așa cum ai fi vrut să fie. Poate că era mai bine dacă reușeai să îți faci mici plăceri cotidiene. Cum ar fi să zaci în casă încălțată în papuci și să te uiți la concursul Miss Universe. Sau să mănânci prăjiturele cu înghețată de vanilie. Și mai ales, să ajungi la nivelul șapte al jocului Dragon Master și să știi că te mai așteaptă încă douăzeci de niveluri.
Poate că fericirea este compusă, până la urmă, din mici reușite fără importanță(spre exemplu, semaforul care se aprinde la culoarea verde exact când dorești să traversezi) și din mici probleme(cum ar fi eticheta prinsă de tricou care te zgârie și la care faci alergie) care apar zilnic în viața fiecăruia. Poate că toți avem aceeași cantitate de fericire alocată pe zi.
Poate că nu are nicio importanță dacă ești o vedetă faimoasă sau un tocilar amărât. Poate că nu are nicio importanță faptul că unul din prietenii tăi moare. Probabil că oamenii au puterea să treacă de toate înercările astea. Și poate că mai bine de atât, nu se poate." – Tibby

Pantalonii Călători de Ann Brashares

Comentarii

Trimiteți un comentariu