joi, 6 septembrie 2012

Book Lovers Challenge #19

Alege o carte/serie a cărui final nu te-a încântat și spune-ne cum ai fi vrut să se termineși de ce.
Greu, având în vedere faptul că până acum nu am întâlnit nicio carte a cărui final să nu-mi placă. Chiar mă așteptam să îmi apară în minte una din acele cărți care nu mi-au plăcut, dar apoi mi-am dat seama că dacă o carte nu-mi place asta nu se datorează finalului ci cărții în sine și că de cele mai multe ori dacă observ că nu-mi place încerc eu ce încerc să o citesc în continuare, iar când chiar încep să nu o mai suport o las baltă pur și simplu și mă apuc de alta :)) 
Edit: Pardon, mint, existã o serie a cãrei final nu m-a încântat: Jocurile Foamei. De ce? Nu mi-a plãcut persoana cu care a rãmas Katniss la final. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu