duminică, 9 septembrie 2012

Book Lovers Challenge #21

Povestește despre altă pasiune a ta, în afara cititului.
Hmm, o altă pasiune a mea ar fi scrisul. E singura chestie care îmi vine în minte acum. Și de care m-am ocupat constant, ca să zic așa. Cred că am mai spus undeva, îmi place să scriu în primul rând pentru că mă relaxează și mă ajută să uit anumite probleme pe care le am la un moment dat pentru o perioadă. Apoi pentru că îmi place ideea de a putea să creez o lume a mea, în care eu decid ceea ce se întâmplă și în care doar eu știu ce va urma. Și apoi, sincer, lumea asta din capul meu tinde să fie mult mai interesantă decât cea reală, de cele mai multe ori. A, și îmi place să creez tot felul de personaje și să le controlez destinul(asta sună puțin ciudat, dar nu găsesc altă exprimare). 
Nu sunt eu expertă la asta, nici nu am astfel de pretenții, dar îmi place să cred că de când am început să scriu și până acum am devenit puțin mai bună la asta. În plus, faptul că există persoane cărora le place ceea ce scriu mă încurajează și nu vreau să renunț la asta. Chiar dacă voi ajunge să scriu doar pentru mine tot nu m-aș lăsa de pasiunea asta, sau cel puțin sper să nu o fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu