luni, 24 septembrie 2012

"Cross my heart and hope to spy(Gallagher girls #2)" de Ally Carter

Semestrul trecut a fost destul de interesant pentru Cammie deoarece pe lângă școală și tot ce presupune ea a trebuit să se descurce și cu întâlnirile cu Josh și să aibă grijă ca el să nu afle cine este ea cu adevărat. Ei bine, după așa ceva tot ce-și dorește Cammie este un semestru liniștit. Sau, mă rog, cât de liniștit poate fi el la o asemenea școală. Dar nu trece mult de la întoarcerea fetelor din vacanța de iarnă când ea împreună cu Macey aud o discuție între mama lui Cammie și profesorul Solomon despre un anume Blackthorne. Și, ca niște spioane ce sunt, Cam împreună cu Liz, Bex și Macey se hotărăsc să afle cine sau ce este acest Blackthorne. Cum fac asta? Făcând ceea ce se pricep ele cel mai bine: spionează. Și uite așa se duce pe râpă promisiunea făcută de Cammie că nu va mai încălca regulile școlii semestrul ăsta. Iar odată cu elucidarea acestui mister află că școala lor va găzdui câțiva spioni în acest semestru. Când am auzit de chestia asta deja nu mai puteam de curiozitate. Iar când are loc o breșă de securitate, iar toți o consideră pe Cammie vinovată de asta, mai ales că toți știau ce se întâmplase semestrul trecut, lucrurile devin și mai interesante, pentru că cele patru prietene sunt hotărâte să afle cine este adevăratul vinovat.
Per total, cartea asta mi s-a părut mai bună decât prima. A avut mai multă acțiune, plus noile personaje dintre care Zach mi s-a părut absolut excepțional. În plus nu lipsește nici partea romance din carte, chiar dacă Josh a cam dispărut din peisaj. 
Îmi place din ce în ce mai mult de Cammie, iar replicile schimbate între ea și Zach, mai ales la început, mă făceau întotdeauna să zâmbesc. Nici nu știu ce aș mai putea să spun. Cartea asta a fost exact pe gustul meu, a avut tot ce-i trebuie pentru a fi ușor de citit și pentru a nu te plictisi deloc în timp ce o citești. Cel puțin din punctul meu de vedere. Abia aștept să văd prin ce peripeții vor mai trece Cammie și prietenele ei în volumul următor și sper ca acei spioni să nu dispară pur și simplu în neant. 

3 comentarii: