joi, 27 septembrie 2012

"Hana(Delirium #1.5)" de Lauren Oliver

Da, deci am citit și această mică poveste legată de Delirium pentru că am fost curioasă. Acum, povestea asta chiar e scurtă, are vreo șaizeci de pagini, sau cel puțin atâta are pe kindle-ul meu.
De fapt, în cartea asta sunt prezentate câteva evenimente din Delirium din perspectiva Hanei. Acum, mie personajul ei mi-a plăcut foarte mult în primul volum al seriei, dar povestea asta din perspectiva ei nu prea m-a încântat. Poate și pentru că a fost prea scurt, poate pentru că finalul a fost făcut în așa fel încât să te facă să-ți pui o mie de întrebări, sau poate pur și simplu pentru că eu nu mi-o închipuisem pe Hana așa. 
Nu pot spune că nu mi-a plăcut, a fost interesant să văd lucrurile din perspectiva Hanei, dar, nu știu, poate că am avut eu alte așteptări, un pic prea mari.
Nici nu știu ce aș mai putea spune despre ea. E foarte scurtă și chiar nu aș vrea să zic mai mult decât e necesar, deci cred că mă voi opri aici.
Abia aștept să apară volumul trei din Delirium, sunt atât de curioasă în legătură cu ceea ce va urma, mai ales după finalul volumului doi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu