sâmbătă, 15 septembrie 2012

"Hex Hall(Hex Hall #1)" de Rachel Hawkins

Am cartea asta de ceva timp și am ajuns în sfârșit să o citesc. Sincer, chiar m-a luat prin surprindere. Au fost câteva chestii la care nu m-am așteptat. 
Sophia, o vrăjitoare nu tocmai strălucită, este trimisă la Hecate Hall, sau Hex Hall așa cum i se spune, după ce realizează o vrajă de dragoste nereușită la balul școlii. Nu trece bine o zi de când se află acolo și deja se trezește că este urâtă de cele mai populare fete din școală, colega ei de cameră e un vampir, care de altfel este și singura ei prietenă, și este îndrăgostită de cel mai arătos băiat din școală. Cum un asemenea scenariu, oare ce ar putea merge prost? Eh, da, Sophie nu este nici cea mai bună vrăjitoare și nici prea norocoasă nu e. Face ea ce face și dă de și mai multe belele. Noroc cu simțul ei al umorului altfel i-ar fi fost mult mai greu.
Sophie este un personaj foarte simpatic. E haioasă, puțin cam naivă și aeriană, dar încet încet începe să se obișnuiască cu Hex Hall și cu elevii care învață acolo, care sunt fie zâne, fie metamorfi, fie vrăjitoare. A, da, și un vampir. A, da, am menționat stafiile care se învârt prin școală?
La început cartea asta mi s-a părut foarte amuzantă. Asta, în mare parte, datorită lui Sophie care este cam pe dinafară în ceea ce privește magia la început, cum ea nu prea a avut multe ocazii să învețe tot felul de trucuri. Dar se pune ea încet, încet pe picioare. Acum, după un timp lucrurile devin mai serioase, iar Sophie este pusă față în față cu niște situații și descoperiri la care nu s-ar fi așteptat și cu care nu prea știe cum să se descurce. 
La un moment dat aș fi îndrăznit să zic că nu pricep ce rost aveau diverse lucruri care s-au întâmplat pe parcursul cărții, dar după ce am terminat de citit nu am mai putut zice același lucru. Ăsta e unul din motivele pentru care prefer să termin o carte înainte de a vorbi despre ea.
Nu a fost chiar ce mă așteptam eu, dar mi-a plăcut. A fost o poveste drăguță, ușor de citit, iar personajele au fost foarte simpatice. Mai ales Sophie și Jenna. Jenna mi s-a părut pur și simplu super. Acum chiar pot spune că sunt curioasă în legătură cu ceea ce se va întâmpla mai departe și prin ce peripeții va mai trece Sophie.

3 comentarii:

  1. Imi aduce putin aminte de Harry Potter :) Ador recenzia! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur că îți place recenzia mea :)Și mie mi-a adus puțin aminte de Harry Potter :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer suna foarte interesant ! Super recenzie! :*

    RăspundețiȘtergere