sâmbătă, 22 septembrie 2012

Leapșă: Cărțile verii

Îi mulțumesc lui Ghanda pentru leapșa asta, chiar nu mă așteptam să o primesc :)

1.Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?
Hmm, să mă gândesc. Salvează-mă de Guillaume Musso. 
2.Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă? + poză
Voi zice Hexbound de Chloe Neill pentru că îmi place mult combinația de verde cu albastru :)
3.Câte cărţi ai citit în vacanţă?
Conform blogului meu unde am postat recenziile tuturor cărților pe care le-am citit, 21. Le-am pus și pe cele pe care le-am citit luna asta pentru că eu încă nu am început școala, mai e un pic până începe facultatea.
4.Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?
Sincer, nu mi-am propus un anumit număr de cărți. Și cum anul ăsta am cam fost ocupată cu bacul și cu intratul la facultate nu prea m-am gândit la asta.
5.Ce carte sperai că o să citeşti această vacanţă şi nu ai reuşit?
Sunt mai multe cărți, pentru că la un moment dar mi-am făcut o listă, dar apoi au apărut alte cărți care mi-au atras atenția și nu am reușit să le citesc. Dar voi zice Obsidian pentru că îmi propun de ceva timp să o citesc și tot nu ajung la ea :))
6.Ce serie ai terminat vacanţa asta?
Elita întunecată de Chloe Neill.
7.Ce carte citită în vacanţă nu ţi-a plăcut?
Vrăjitor și vrăjitoare de James Patterson. Pentru cine e curios de ce anume, aici e recenzia mea.

2 comentarii: