duminică, 9 septembrie 2012

Să râdem puțin :))

Cea mai grozavă zi este MÂINE.
Mâine o să facem sport, o să ne apucăm de învățătură, o să muncim cu sârg, o să începem să citim o carte, n-o să mai mâncăm după șase seara...
Dar nu știu cum se face, că atunci când ne trezim, este mereu ASTĂZI!!!

Care este locul cel mai trist de pe Pământ?
Locul de muncă...

Înțeleptul este tolerat atâta timp cât nu deranjează.
Prostul, cât timp nu ajută.

La magazin:
- Scuzați-mă, nu mi-ați dat restul!
- Vă scuz!

Că trece tinerețea, nu-i mare scofală...
Problema e că trece și bătrânețea.

- Deținut, de ce nu vine nimeni să te viziteze? Ce, tu n-ai rude?
- Cum să nu, am! Dar sunt deja toți aici...

Nu lăsa nimica pe mâine.
Mai bine lasă pe poimâine - vei avea două zile libere.

Secretul succesului în viață este legat de cinste și de decență.
Dacă nu ai aceste calități, succesul este garantat.
  
Dacă ți se pare că patria ta te ignoră, încearcă, măcar o dată, să nu plătești taxele...
  
Eu am plătit cinstit toate taxele și acum dorm liniștit... pe o bancă, în parc. 

Dacă ai să culegi de pe drum un câine flămând și ai să-i oferi o viață îndestulată, n-o să te muște niciodată...
Asta este deosebirea dintre câine și om.

Ajută de o sută de ori - vor uita!
Nu ajuta o singură dată - vor ține minte!

Când eram mic, mă rugam la Dumnezeu să-mi dea o bicicletă.
Pe urmă am înțeles că Dumnezeu lucrează altfel.
Atunci, am furat o bicicletă și m-am rugat la El să mă ierte.

Notificare pentru gospodine:
Nu uitați că o sticlă modestă de votcă, pe lângă faptul că înfrumusețează masa, ascunde și eventualele rateuri culinare...

3 comentarii:

  1. =)) f tare.Când am citit prima propoziţie am crezut că mâine începe şcoala..:p a-5-a e adevărată

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaai! =)))) Mersi pentru zambet >:D<

    RăspundețiȘtergere