sâmbătă, 8 septembrie 2012

Step up revolution

Am știut de când am văzut trailer-ul că vreau să văd filmul ăsta și de asemenea am știu că o să-mi și placă pentru că mie îmi place să văd tot felul de dansuri. Dar nu m-am așteptat să-mi placă chiar atât de mult. Adică, eram obișnuită cu ideea din filmele Step up: mult dans, un concurs ce trebuie câștigat de personajele principale, eventual și o poveste de dragoste. Ei bine, în filmul ăsta lucrurile nu stau chiar așa. 
Da, există un grup de dansatori anonimi care vor să câștige un concurs de pe youtube, și care vor să se facă auziți și remarcați, cu un premiu în bani și există și acea poveste de dragoste, dar acțiunea nu a decurs așa cum m-aș fi așteptat. 
Deci, cum ziceam există un grup de dansatori care își doresc să câștige un concurs care constă în a strânge zece milioane de vizualizări pe youtube. În acest scop, trupa The Mob începe să facă tot felul de reprezentații surprinzându-i pe cei din jur. Chiar mi-a plăcut ceea ce făceau ei și ideile pe care le puneau în practică. 
Doar că lucrurile în filmul ăsta se complică din cauza unei anume persoane, pe care nu o voi numi aici, iar planurile trupei nu mai decurg așa cum ar trebui.
Cred că ce mi-a plăcut cel mai mult la filmul ăsta a fost că a transmis un mesaj, și anume că nu contează cât de mic și neînsemnat pari și că oricât de greu ar părea până la urmă poți reuși. Și, chiar dacă pierzi ceva, se poate ca în final să câștigi ceva mult mai prețios și care este de fapt mai important.
Deci, da, mi-a plăcut mult filmul ăsta, și chiar îl recomand, atât pentru idee, pentru dans, cât și pentru mesaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu