The expendables 2

După mult timp de gândire și după ce am fost convinsă că nu voi merge să văd filmul ăsta, în cele din urmă curiozitatea mea a învins(din nou) și m-am decis să merg la cinema să-l văd. Asta deși nici acum nu l-am văzut pe primul, dar nu ar fi prima serie de filme la care fac asta.
Așa, în filmul ăsta grupul de prieteni mercenari, pentru că eu am rămas cu impresia că asta sunt, se duc să recupereze o cutie care conține ceva foarte important care nu trebuie să cadă în mâinile greșite. Doar că exact asta se întâmplă, plus că unul din ei moare, sau mai bine zis este ucis. Așa că, restul se duc după acel grup ca să se răzbune. Iar de aici cred că vă puteți da seama cam ce se întâmplă mai departe. 
Deși având în vedere numele care apar în film cred că era evident.
Ăh, unul din motivele pentru care am decis să văd filmul este pentru că știam că nu are mult sânge în el. Suport cam orice, dar când e exagerat de mult sânge prefer să zic pas. Deci da, a avut sânge, dar la un nivel acceptabil. 
Aș mai zice ceva despre acțiune, dar nu cred că are vreun rost. Adică, serios, cu asemenea actori ce s-ar mai putea spune despre acțiune? O chestie la care nu mă așteptam a fost să râd, ceea ce s-a întâmplat mai mult de două ori pe parcursul întregului film. Ce aș putea să spun? Chuck Norris mi s-a părut bestial. A avut o intrare și niște replici de-a dreptul geniale. Nu că restul nu ar fi avut câteva replici drăguțe. 
Nu m-a dat pe spate filmul ăsta, dar a fost ok.
Dacă vă plac genul ăsta de filme, sau vreunii din actori, sau, știu și eu, toți, atunci chiar vă recomand să-l vedeți. Nu recomand în cazul în care nu vă place violența.

Comentarii