Words from books...(15)

"Cuvintele lui m-au durut. Nu-mi trecuse niciodată prin minte că eram diferită, că majoritatea copiilor Prodigium creșteau în familii în care ambii părinți erau ca ei. Și unii copii de aici nu interacționaseră aproape deloc cu oamenii după ce își căpătaseră puterile."

"- Archer nu e drăguț, mă corectă ea. Cățelușii sunt drăguți. Bebelușii sunt drăguți. Eu sunt drăguță. Archer Cross e al naibii de sexy. Și mie nici măcar nu-mi plac băieții.
Bine, deci Jenna n-avea să-mi fie de mare ajutor ca să scap de îndrăgosteală."

"- Mă gândeam numai. Mamă, Sophie, e abia prima ta zi aici și deja te-ai împrietenit cu proscrisa școlii, le-ai scos din sărite pe cele mai populare fete și te-ai îndrăgostit luluea de cel mai sexy tip. Dacă reușești să ajungi în detenție mâine, o să fii de-a dreptul legendară."

"Era vorba de faptul că temerea mea cea mai mare părea să se adeverească. Una e să fii diferit printre oameni față de care, ei bine, ești diferit. Și e cu totul altceva să fii un proscris într-un grup de proscriși."

Hex Hall de Rachel Hawkins

Comentarii

  1. Ai primit o leapsa de la mine :)
    http://povesti-intunecate.blogspot.ro/2012/09/leapsa-cartile-verii.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu