marți, 23 octombrie 2012

Astérix & Obélix: În slujba Majestății Sale

În filmul ăsta Asterix și Obelix trebuie să-l însoțească pe Flegmatix în Bretania cu un butoi plin cu poțiune magică pentru ca locuitorii respectivului sătuc să nu fie cuceriți de Cezar. Pe lângă asta ei mai trebui să aibă grijă și de nepotul căpeteniei și să-l învețe să fie un bărbat adevărat. Ceea ce nu este tocmai ușor cum respectivul nepot nu își dorește exact asta.
Și, evident, planul inițial nu decurge exact așa cum are trebui, pentru că romanii descoperă ce pun la cale și tot încearcă să le ia poțiunea magică. Iar în încercarea lor de a nu lăsa poțiunea să cadă în mâinile lor, cei patru au parte de tot felul de aventuri, destul de amuzante aș spune eu.
Acum, mie îmi plac mult Asterix și Obelix și aventurile prin care trec, dar parcă după ce am văzut desenele animate originale parcă filmele astea nu mai au același farmec. Nu zic că nu a fost distractiv și că nu am râs, dar parcă i-a lipsit ceva filmului ăstuia. Nu aș putea spune exact ce.
Oricum, a fost drăguț, am râs, au fost și momente mai serioase, dacă pot să le zic așa, între cei doi prieteni, iar persoanele din Bretania și modul lor de a se purta și vorbi în general m-au amuzat. Ca și replicile, de altfel.
Per total, e un film amuzant, care eu cred că merită văzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu