Hotel Transylvania

Deci, mă bucur că am văzut filmul ăsta. A fost foarte drăguț și amuzant, exact ceea ce aveam eu nevoie atunci.
Povestea în mare e cam așa: Contele Dracula, dorindu-și ca fetița lui să fie în siguranță, adică cât mai departe de oameni, se hotărăște să construiască un castel, care este de altfel și un hotel, departe de oameni unde monștrii să poată veni pentru a se relaxa și pentru a fi ei înșiși și să fie în siguranță. Zis și făcut. Și trebuie să recunosc că acel hotel chiar arăta bine.
Așa, anii trec și se ajunge în prezent. Iar totul pare să meargă foarte bine. 
Dar la un moment dat un om reușește să găsească hotelul. Ei, de aici lucrurile o iau razna. Dracula face tot ce poate ca cei din hotel să nu afle că el este om, iar de aici totul devine foarte amuzant. 
Mie chiar mi-a plăcut filmul ăsta. A fost și foarte distractiv, personajele au avut niște replici geniale, a fost și multă muzică, ce să mai, a fost exact pe gustul meu. A, și a avut și un mesaj la final. 
Nu știu alții, dar mie animațiile astea mi se par din ce în ce mai reușite. Și mie îmi plac mult. 
Cam atât zic despre filmul ăsta, pentru că nu vreau să dezvălui prea multe(sper că nu am făcut-o mai sus). Eu recomand filmul ăsta chiar oricui, adică nu cred că ar exista vreo vârstă la care filmul ăsta nu ar mai fi amuzant.

Comentarii