marți, 9 octombrie 2012

Laina Walker

Ok, deci cum nu prea mai am idee ce să postez pe blogul ăsta, iar cărți nu prea am mai citit și cum tocmai ce-am văzut ultimul video al tipei, m-am gândit să fac o postare despre ea.
Eu de tipa asta prima oară am auzit când stăteam pe 9gag din pozele acelea, iar apoi am văzut și un video pe youtube. Parcă cel cu JB fanvideo, dacă nu mă înșel. Iar apoi alte videouri făcute de ea.
Acum, nu știu ce credeți voi, dar chiar aș fi curioasă să aflu, dar mie tipa mi se pare destul de genială. Adică, face niște chestii pe care eu una nu aș avea vreodată curajul să le fac, cu atât mai puțin să le pun pe internet.
Sincer, cântecele ei mi se par destul de amuzante, iar fața aia înfricoșătoare pe care o are în ele chiar aș putea spune că îmi place. A, da și îmi plac ochii ei. Pe lângă faptul că sunt mari, sunt verzi. Ador culoarea asta, mai ales la ochi. Am eu o chestie legată de culoarea ochilor :))
Oricum, tipa asta mi se pare super și cred că voi continua să-i urmăresc videourile, sunt unele care sunt chiar foarte amuzante :))
Acum aș vrea să aflu și părerea voastră, dacă doriți să o spuneți, bineînțeles :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu