marți, 2 octombrie 2012

Leapșă literară

Am primit leapșa asta de la Ghanda, mulțumesc, și pare foarte interesantă. :)
Așa, deci trebuie să aleg cinci genuri literare și să spun pentru fiecare care este cartea sau seria mea preferată.

1. Fantasy - Harry Potter de J.K.Rowling
Aici a fost cam greu de ales, cum eu citesc destul de mult fantasy, dar Harry Potter a fost printre primele cărți fantasy pe care le-am citit.:)

2. Polițist - Cianură pentru un surâs de Rodica Ojog-Brașoveanu
Îmi place cum scrie autoarea asta, chiar dacă nu înțeleg eu toate subtilitățile din carte, dar m descurc. Am mai citit Bună seara, Melania! și abia aștept să citesc și 320 de pisici negre :D

3. Science fiction - Vei fi acolo? de Guillaume Musso
Ador cum scrie autorul acesta, iar ideea din carte cu călătoria în timp și modul cum e prezentată mi se pare absolut genial. :D E unul din autorii meu preferați :)

4. Romance - Fata de hârtie de Guillaume Musso
Am zis că e unul din autorii mei preferați :)) Oricum, cartea mai sus menționată mi s-a părut absolut superbă :D

5.Distopic - Delirium de Lauren Oliver
Nu cred că pot găsi suficiente cuvinte de laudă pentru seria asta. :D

Dau leapșa mai departe: Me, my books and I MAYABIJOUXŞTEFANA ALEXANDRA, și oricine altcineva ar mai vrea să o preia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu