miercuri, 3 octombrie 2012

My babysitter's a vampire

The series follows the adventures of a geeky freshman boy named Ethan Morgan, a Seer who has visions when he touches anything paranormal, his best friend Benny, a spellmaster, and his vampire babysitter Sarah as they chase down supernatural forces. They are often aided by Rory, their dorky friend who was turned into a vampire in the pilot film, and Erica, Sarah's best friend, who also became a vampire in the pilot film.

Când am început să mă uit la serialul ăsta a fost mai mult de curiozitate. Și după ce am văzut filmul. Tot dădeau reclamă la el pe Disney Channel și am devenit curioasă, iar cum niciodată nu apucam să-l văd la TV m-am uitat online. Nu știam la ce să mă aștept, mai ales că tot avem atunci impresia că filmul e făcut de Disney, dar mi-a plăcut. Așa că, m-am decis să mă uit și la serial. Și chiar am rămas plăcut surprinsă. De curând am aflat de pe wikipedia că serialul și filmul nu sunt produse de Disney.
Practic este vorba despre Ethan, care are viziuni oricând atinge ceva ce are legătură cu supranaturalul, și Benny, care este un fel de vrăjitor. Cei doi abia au intrat în liceu și au parte de tot felul de aventuri, alături de Sarah, bona care vine să aibă grijă de sora mai mică a lui Ethan și care este vampir. Acum, atunci când am început să mă uit la serialul ăsta mă așteptam să renunț repede pentru că după Amurg și Jurnalele vampirilor  mă cam săturasem de orice era legat de vampiri, mai ales că am încercat să mă uit la The vampire diaries, iar după un episod și jumătate mi-am dat seama că nu-mi place. De aceea am rămas surprinsă când mi-am dat seama că serialul ăsta chiar mi-a plăcut. Nu e doar cu vampiri și nu e doar despre cum cei trei, ajutați ocazional de Rory, fost tocilar acum vampir, și Erica, cea mai bună prietenă a lui Sarah și ea fostă tocilară devenită vampir, luptă cu toate creaturile malefice care ajung în orașul lor. E și despre viața de liceu și cei doi mai fac și prostii, mai ales Benny, și dau de necaz, iar apoi le trebuie ceva ajutor pentru a readuce lucrurile la normal. Și îmi place și faptul că aici vampirii, pe lângă problemele ocazionale pe care le creează chiar fără intenție, sunt personajele pozitive. Și mai învață și câte o lecție importantă din când în când.
Cred că dacă ar fi să aleg personajul cel mai simpatic ar fi Rory. E el cam naiv și intră în tot felul de boacăne din când în când, dar e foarte haios ca și personaj. El ar fi favoritul meu, dar altfel toate personajele sunt simpatice. 
Am ajuns la sezonul doi și chiar sunt curioasă în legătură cu ceea ce va urma. Îmi place din ce în ce mai mult serialul ăsta.

Un comentariu: