sâmbătă, 17 noiembrie 2012

Brave

Am vrut să văd filmul ăsta atunci când a rulat în cinema, dar din anumite motive nu am reușit să ajung la el. Recunosc că îmi plac animațiile poate ceva mai mult decât alte filme, am eu o slăbiciune pentru ele.
În centrul poveștii se află prințesa Merida, a cărei mamă se străduiește din greu să o pregătească pentru ziua în care va deveni regină. Doar că pe Merida nu o prea interesează asta. Ei îi place să călărească, să tragă cu arcul, și este foarte bună la asta, și mai este și foarte încăpățânată. Iar atunci când mama ei o anunță că trebuie să se mărite cu unul din cei trei prinți ale celorlalte clanuri, are loc o ceartă urâtă între cele două, iar Merida ajunge la o vrăjitoare pe care o roagă să îi dea o vrajă care să o schimbe pe mama ei, astfel încât să nu mai trebuiască să se mărite. Dar cum lucrurile nu se petrec niciodată așa cum ar trebui, vraja nu are efectul scontat, iar Merida trebuie să găsească cumva o rezolvare.
Nu zic mai multe, pentru că ar strica tot farmecul filmului. Mie una mi s-a părut drăguț. A fost suficient de amuzant, povestea a fost drăguță, iar la final am înțeles și eu de ce filmul se cheamă Brave. Chiar eram nelămurită la un moment dat în legătură cu asta.
Nu a fost exact ceea ce mă așteptam, dar în același timp nu pot să spun că m-ar fi dezamăgit, pentru că nu este așa. Cum am mai zis, mi s-a părut drăguț și chiar mă bucur că am reușit în sfârșit să îl văd.
A, da, chiar mi-a plăcut de Merida și personalitatea ei. Și părul ăla roșcat și înfoiat care stă în toate direcțiile:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu