sâmbătă, 3 noiembrie 2012

Meet Joe Black

Ok, deci cred că filmul ăsta a fost dat de enșpe mii de ori la televizor pe diverse canale și cu toate astea eu niciodată nu l-am văzut cap coadă. Niciodată nu mi-a fost clar cum începe.
Mi-a plăcut premisa filmului chiar și atunci când nu știam cum începe și anume faptul că Moartea se decide la un moment dat să-și ia o mică vacanță și îl alege pe omul de afaceri Bill Parish să-i fie ghid și să-i arate cum este să trăiască, nu știu cum altfel să mă exprim. A, da, iar la finalul aceste călătorii când Moartea urma să plece îl va lua și pe Bill, căruia îi sosise ceasul.
Așa Moartea împrumută corpul unui tânăr, jucat de Brad Pitt, și ajunge în casa lui Bill, care este jucat de Anthony Hopkins. Pentru că familia și cunoștințele lui Bill nu puteau afla cine este cu adevărat acest vizitator, Bill îl prezintă ca fiind Joe Black. O singură problemă apare, și anume faptul că fiica cea mică a acestuia îl cunoscuse de dimineață pe cel al cărui corp era folosit de Moarte. Coincidența asta chiar mi-a plăcut.
Dar ce se va întâmpla atunci când Moartea se îndrăgostește de fata celui pe care și l-a ales ca și ghid?
Deci mie filmul ăsta mi-a plăcut mult, iar Brad Pitt mi s-a părut foarte simpatic. Chiar mi s-a părut că a jucat foarte bine rolul, iar eu nu mă prea pricep la chestii de genul. Iar Bill i-a spus la un moment dat niște chestii foarte interesante și chiar avea dreptate, sau cel puțin eu așa cred.
Nu știu ce aș mai putea să spun. Filmul îl recomand oricui crede că i-ar plăcea.

2 comentarii:

  1. ador filmul! Mie mi-a placut mai mult Bill Parish, poate si datorita interpretarii lui Anthony Hopkins :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, a jucat foarte bine Anthony Hopkins și mie mi-a plăcut :)

    RăspundețiȘtergere