duminică, 18 noiembrie 2012

"Ți-am plătit-o!" de Jane Fallon

James împreună cu Stephanie, alături de fiul lor Finn, par a fi o familie foarte fericită. Asta până când Stephanie descoperă, din greșeală, faptul că soțul ei o înșeală cu o fată a cărui nume începe cu litera K. Fiind convinsă că ceva este în neregulă, și pentru că nu poate scăpa de certitudinea că asta nu este doar imaginația ei, Stephanie decide să ia legătura cu această misterioasă K, fiind convinsă, bineînțeles, că această femeie vrea să îi distrugă căsnicia. Și nu mică îi este surpriza atunci când își dă seama de faptul că, de fapt, săraca femeie nu are nicio vină. Ambele fuseseră mințite de către James și decid împreună să se răzbune. Iar planul lor chiar m-a amuzat. Au găsit moduri de a-l pune pe James în situații destul de neplăcute pentru el, desigur fără ca acesta să-și dea seama că ele descoperiseră totul. Altfel, ce haz ar mai fi avut toate acțiunile lor?
Doar că, cum se întâmplă de cele mai multe ori, lucrurile riscă la un moment dat să întreacă o anumită măsură, ceea ce nu este o idee prea bună, mai ales că răzbunarea nu trebuia să afecteze pe nimeni altcineva în afară de James.
Mi-a plăcut cartea asta și, în același timp, la un moment dat, a început să mă plictisească. A început într-un mod foarte promițător, iar planurile celor două femei mi s-au părut foarte haioase și inedite, aș putea spune. Doar că, dintr-un anumit punct încolo, lucrurile au început să o ia în jos, iar Katie a început să mă cam enerveze. În același timp, chiar dacă și-a cam făcut-o cu mâna lui, mi-a fost milă de James. Eu tot am impresia că el de fapt nu a vrut să facă pe nimeni să sufere, doar că nu a realizat cum stau lucrurile decât atunci când a fost prea târziu.
Per total, pot spune că mi-a plăcut cartea asta, chiar dacă pe final nu a mai fost la fel de distractivă. 

Un comentariu:

  1. Îmi place mult titlul :)) O să ţin cont de cartea asta data viitoare când mai trec pe lângă raftul cu chick-lit :)

    RăspundețiȘtergere