duminică, 25 noiembrie 2012

Ușile astea + Nou la mine în bibliotecă(5)

Deci ziua de ieri pentru mine a fost o zi destul de interesantă față de altele. Separat de faptul că am fost cu mama la cumpărături pentru Crăciun și că toate ornamentele și moșii și căsuțele erau absolut superbe:x pot să zic că m-am și distrat un pic, așa. 
La un timp după ce m-am întors cu mama acasă, ne sună bunica pentru a ne spune că a rămas blocată în casă. De menționat aici că iala i-a fost sparta de niște hoți acum ceva ani, motiv pentru care nu trebuia încuiată decât o dată. Iar bunica a uitat asta o singură dată și când și-a dat seama era târziu deja. S-a dus fratele meu acolo să vadă dacă poate face ceva, dar nu a reușit prea multe, deci soluția a fost chemarea unui lăcătuș. Ne-am dus și eu și mama la bloc la bunica și l-am așteptat. Vine el și începe să lucreze. De menționat aici că, pe lângă faptul că respectiva ială fusese spartă o dată, mai era și una mai veche și destul de solidă. Așa că, următoarele treizeci de minute au fost petrecute urmărindu-l pe lăcătuș străduindu-se să deschidă ușa. Cum iala era blocată singura metodă era aceea de a o sparge, iar asta din câte am văzut se făcea cu o șurubelniță și un ciocan. Cred că nu mai trebuie să zic că zgomotul produs de combinația asta era destul de puternic. Partea distractivă a fost, pe lângă cât timp a durat pentru a reuși să deschidă ușa și faptul că zgomotul a atras atenția câtorva vecini, că noi am ajuns la concluzia că atunci când hoții au spart ușa a fost destul de ușor, iar acum că noi trebuia să o deschidem iala era foarte solidă. 
Iar bunica era supărată pentru că făcuse o greșeală. 
În fine, toată chestia s-a terminat cu bine, iar eu și mama ne-am și distrat puțin. Sau puțin mai mult. 

Așa, după aceea ne-am dus împreună la Gaudeamus. Și am reușit în sfârșit să găsesc o carte pe care mi-o doresc de mult timp și pe care, culmea, nu o găseam nicăieri:)) Și, cum de ceva timp eram curioasă în legătură cu încă o carte, am decis să o iau și pe aceea, mai ales că autorul îmi place. :)
Și după... de Guillaume Musso
Hoțul de umbre de Marc Levy

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu