luni, 19 noiembrie 2012

Welcome to my crazy life

Cine sunt eu? O fată zăpăcită și cam ciudată, asta după cum mi s-a spus de mai multe ori de-a lungul vieții mele. Am o viață normală? Nu. Dar, cu toate astea, este ea interesantă? Aș putea spune că da. Am parte de diverse necazuri din cauza faptului că nu-s tocmai obișnuită? Destule. Mă afectează chestia asta? În niciun caz.
Nu consider că aș avea motive să mă plâng. Ok, deci viața mea e ceva mai complicată decât a celor mai mulți oameni și poate că fără această... cum să o numesc? A, da, abilitate. Deci, poate că fără această mică abilitate, viața mea ar fi fost ceva mai lipsită de griji și aș putea să fiu exact ca toți ceilalți. Dar știți ceva? Nu mi-aș dori asta. Pentru că asta ar însemna că viața mea ar fi complet monotonă și plictisitoare. Așa cel puțin mai am parte de puțină acțiune. Și, dacă ar fi să fiu sinceră, chiar îmi place chestia asta. Sigur, poate că există un grup de persoane care încearcă să mă convingă să-mi folosesc abilitățile în alte scopuri, "care să ajute și alte persoane", așa cum spun ei. Dar nu am de gând să-i ajut. Nu îmi place să primesc ordine, iar persoanele astea nici măcar nu-mi plac. Sunt prea insistente și preocupate de "binele colectivității". Ok, ok, nu sunt o persoană rea, doar puțin egoistă. Ok, poate puțin mai mult,dar nu am de gând să mă schimb. Nu am niciun motiv suficient de bun pentru a o face.
Îmi place viața mea, așa zăpăcită, imprevizibilă și care de multe ori nu are niciun sens. Dar, hei, dacă viața ar veni cu un manual de instrucțiuni nu ar mai fi la fel de interesantă, nu-i așa?

Un comentariu: