Apocalypse

Sincer, nu aveam de gând să fac o astfel postare, dar, meh, nu mă pot abține:))
So... 21 december 2012 is finally here! Yayyy!! 
Ok, serios acum, chiar mi se pare distractivă toată chestia asta cu sfârșitul lumii, mai ales că la un moment dat trebuia să fie prin mai, iar eu eram la liceu și toți discutam despre asta cu profesorul de religie, ne distram și ne uitam la ceas. Și, ca să vezi? Nimic, nothing, nada. Dar a fost o oră distractivă atunci.
Azi eram la seminarul de informatică, nu foarte mulți, și printre discuțiile despre ceea ce trebuia noi să facem pe calculatoare în acel seminar, și cântece de Crăciun puse să cânte, evident că nu se putea fără discuții despre acestă minunată zi, nu? Ce pot să zic? A fost cel mai amuzant seminar de informatică de până acum. 
Sigur știați deja asta, dar internetul e atât de plin de glume despre ziua asta că e imposibil să nu ți se pară amuzant faptul că unii, așa cum am auzit, și-au făcut buncăre și cine mai știe ce ca să fie pregătiți pentru sfârșitul lumii. Când am auzit asta am făcut ochii mari. Adică, seriooosss?? OK, înțeleg că unii cred în chestia asta, prin a opta sau a noua și eu eram super speriată de asta, dar mi-a mai venit mintea la cap de atunci. Au fost prea multe sfârșituri de atunci pentru a mai părea credibil, iar eu sunt o persoană care crede în suficiente chestii. Dar când am auzit aia, creierașul meu s-a gândit în felul următor: "Ok... dar din moment ce se presupune că e sfârșitul, de ce anume ar avea cineva posibilitatea de a supraviețui? Adică, serios, sfârșit înseamnă sfârșit și chiar și cu pregătiri și tot restul tot nu ar avea nicio șansă. Logic, nu?" 
Cum am zis, nu m-am putut abține să nu fac o postare despre asta, prea mult s-a discutat toată chestia ca să nu spun și eu ceva pe acest minunat blog. 
O zi frumoasă să aveți!
Și pentru că îmi place muult Big Bang Theory:

Comentarii