Friends&lovers

Ce pot să zic? Nu am chef de citit în ultima vreme, deci mă uit la filme. Pe ăsta am vrut să-l văd din secunda în care am văzut numele lui Robert Downey Jr pe copertă.
Revenind, filmul îi prezintă pe câțiva prieteni foarte vechi, care sunt invitați de către tatăl unuia din ei, Ian, la o cabană aproape de pârtiile de schi pentru a-și petrece câteva zile acolo. De menționat că Ian nu prea se înțelege cu tatăl lui, dacă se poate spune așa. Mai exact, nu-și prea vorbesc. Ajunși acolo, prietenii lui, împreună cu sora lui Keaton și noua prietenă a lui Jon, Carla, își dau seama că poate Ian nu avusese niciodată de gând să li se alăture. Din fericire apare în cele din urmă, doar că tatălui nu îi este foarte ușor să-i spună ceea ce intenționase. Adică, mă rog, era cât pe ce să-i iasă din prima, dar nu o zisese persoanei potrivite, din păcate pentru el.
Între timp, Jon este destul de supărat pentru faptul că Hans, instructorul de schi, i-a furat iubita, prietenii se împrietenesc și mai mult unii cu alții, iar Richard, tatăl lui Ian, tot încearcă să fie drăguț și să gătească, doar că nefiind tocmai priceput în acest domeniu când fetele îl aud că vrea să gătească nu știu cum să facă să-l oprească mai repede. Asta după o experiență nu tocmai minunată avută în prima seară atunci când acesta încercase să pregătească o budincă, dacă am înțeles eu bine, nu că ar mai conta.
Per total? Un film amuzant, cu mesaj, în care prietenii, dacă nu încearcă să se ajute unii pe alții, se distrează și ei ca tot omul. Păi nu? Nu pot spune că este un film extraordinar, dar pe mine m-a făcut să râd, a avut momente drăguțe, momente mai puțin drăguțe, câteva certuri pe acolo, că doar na, iar mie una mi-a plăcut. Plus că Robert Downey Jr mi se pare genial indiferent ce joacă, deci faptul că a fost și el pe acolo a făcut ca filmul să-mi placă și mai mult. 

Comentarii