luni, 31 decembrie 2012

Goodbye 2012

Nu se putea să nu scriu și eu despre asta. Era în plan de foarte mult timp.
Chiar nu-mi vine să cred că se termină și anul 2012. De ceva vreme tot am impresia că timpul trece mult prea repede. Și anul trecut am avut aceeași senzație.
Oricum, pentru mine anul ăsta a fost destul de plin. A fost bacalaureatul, apoi intratul la facultate, pe scurt, am avut o grămadă de emoții și sunt fericită că am reușit să ajung la facultatea pe care mi-o doream. Acum sper să trec cu bine de prima sesiune :))
Altfel, pot spune că a fost un an destul de bun pentru mine. Să fac o listă:
- am trecut cu bine de bac și de intratul la facultate 
- am citit destul de mult 
- am reușit să termin două povești la care scriam, dar nu-i problemă, că am început altele :)) 
- am avut parte de mai multe vești bune 
- am văzut filme frumoase 
- blogul meu a devenit mai urmărit de când am început să mă ocup de el, și profit de asta pentru a le mulțumi tuturor celor care au hotărât că blogul meu merită urmărit, mulțumesc >:D< :*
- am reușit să-mi cumpăr un kindle, că tot îmi doream de ceva vreme
Și cam atât îmi vine în minte momentan. A, da, și am supraviețuit sfârșitului lumii, din nou :)) Cea mai mare realizare, cum puteam să uit tocmai de ea? :))
Și ca niște mici dorințe pentru anul ce urmează:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu