marți, 25 decembrie 2012

Lego

Nu mă simt eu bine până nu scriu despre chestia asta aici :)) Nimic super interesant, dar vreau eu neapărat să existe pe aici :))
Eu am o verișoară, care de la Moș Crăciun a primit un lego cu 4440 de piese, după cum scria pe cutie. Și cine să i-l facă dacă nu verișorul ei, adică fratele meu?:)) Era clar încă de când ni l-a arătat. Și  uite așa s-a pus el pe construit, iar eu și cu ea îl mai ajutam să găsească piesele. După cum am aproximat uitându-mă la ceas, i-a luat în jur de trei ore pentru a-l face pe tot, dar a reușit. Eu renunțam de mult în locul lui :)) 
Rezultatul mai jos. Știu că poza nu e chiar foarte bună, dar nu am avut decât telefonul la dispoziție pentru a fotografia construcția, și am ținut neapărat să o fac. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu