duminică, 2 decembrie 2012

Rise of the guardians

Am mai menționat că am o slăbiciune pentru animații? Nu mai țin minte. Oricum, vreau să văd filmul ăsta de ceva timp... cam de când am văzut al doilea trailer, anume cel care îl conținea și pe Jack Frost.
Ok, deci practic filmul este despre gardienii care îi apără pe copii și visele lor: Moș Crăciun, Iepurașul de Paște, Zâna Măseluță și Moș Ene. Iar pericolul este  reprezentat de Pitch Black, care se hotărăște că e timpul să aducă o schimbare, și nu una bună. Iar aici intervin ei. Ei și Jack Frost, care ar trebui să devină de asemenea gardian, doar că nu prea vrea asta, cel puțin la început.
Ok, nu mai zic de poveste, cred că ajunge. La un moment dat mi-a fost teamă ca filmul să nu mă dezamăgească, pentru că aștept de ceva timp să-l văd, și mă bucur să zic că nu a fost așa. Chiar mi-a plăcut. Povestea a fost drăguță și mi-a plăcut și faptul că au spus-o și pe cea a lui Jack Frost. Chiar eram foarte curioasă în legătură cu personajul ăsta. Și chiar mi-a plăcut de el. Aș putea spune chiar că m-a emoționat.
Recunosc că la un moment dat în timpul anumitor scene am amețit un pic. Bine, eu am reușit să-l văd în Imax și mereu uit cât de real pare totul pe ecranul ăla.
Oricum, filmul a fost foarte drăguț. Și a fost mai multă acțiune decât m-am așteptat, iar efectele și animațiile mi s-au părut foarte reușite. Iar personajele, așa cum au fost create ele, au fost foarte simpatice.
Ăsta e un film pe care eu îl recomand oricui, are și mesaj și de toate, chiar e foarte reușit, din punctul meu de vedere cel puțin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu