miercuri, 19 decembrie 2012

The Hobbit: an unexpected journey

Înainte de a vorbi despre filmul ăsta trebuie să menționez că până acum nu am citit și nici nu am văzut nimic legat de Stăpânul Inelelor. Pur și simplu nu m-a atras niciodată. Tot ce știam și ce avea legătură cu seria erau celebrele replici: "You shall not pass!", "One does not simply walk into Mordor." și "My precious.". Dacă am scris-o pe vreuna greșit îmi cer iertare și vă rog să mă corectați. Iar acum, că tot a fost atâta reclamă făcută acestui film, am zis să-i dau o șansă.
Am înțeles care era povestea, faptul că acei gnomi doreau să se întoarcă acasă și să învingă acel dragon. Și am înțeles și de ce Gandalf a considerat că Biblo Baggins ar putea fi de ajutor. De fapt, Bilbo chiar mi-a plăcut. De altfel, din punctul meu de vedere, modul în care au filmat a fost foarte tare, totul părea atât de real, și peisajele erau superbe. Ca să nu mai zic de coloana sonoră care mi s-a părut genială. Dar, există și un dar. Și nu pentru că filmul nu ar fi fost reușit sau mai știu eu ce. Nu, nu e cazul. Problema a fost că din cauza faptului că eu nu știu povestea din Stăpânul Inelelor nu am înțeles foarte multe chestii prezentate în film și nu am înțeles nici cine erau anumite personaje. Bine, pe Gandalf îl știam, oarecum, adică auzisem de el, și o știam și pe creatura aia cu replica "My precious", dar nu știu care e povestea lor, iar asta m-a făcut să devin confuză la un moment dat pe parcursul filmului. 
Și, tocmai de aceea, am decis că trebuie neapărat să citesc și eu cărțile astea, adică The Hobbit și seria Stăpânul inelelor. Am devenit foarte curioasă după ce am văzut filmul ca să nu aflu și eu care e povestea. 
A, și e o chestie care mi s-a părut amuzantă, oarecum, și pe care am aflat-o la finalul filmului: se pare că dintr-o carte care are trei sute și ceva de pagini se vor face trei filme. Și eu care nu înțelegeam de ce se terminase totul așa brusc... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu