Cirque du Soleil: worlds away

Tot nu pot să găsesc cuvintele necesare pentru a descrie așa cum mi-aș dori filmul ăsta, deci voi scrie aici pur și simplu ce-mi trece prin cap și voi vedea la final ce a ieșit.
Am vrut să văd filmul ăsta încă de când am auzit prima dată de faptul că cei de la Cirque du Soleil îl vor face pentru că, ei bine, eu auzisem de această trupă, ca să zic așa, de circ și știam că sunt foarte buni, dar nu am văzut un spectacol live atunci când au fost la un moment dat în București din cauza prețului biletelor. La cinema e oricum mai ieftin și eram extrem de curioasă, deci mi-am zis că trebuie neapărat să-l văd și eu. Iar singurul cuvânt care îmi vine acum în minte pentru a descrie ceea ce am văzut este fantastic. Pur și simplu fantastic. La final pur și simplu nu mai știam ce aș putea spune. A fost prea frumos. Toate acele numere și acrobații pur și simplu m-au lăsat cu gura căscată. Nu mi-am închipuit vreodată că cineva ar putea face ceea ce acei oameni au făcut în acest film și, de fapt, ceea ce fac în spectacolele lor, pentru că am citit undeva că ceea ce a fost prezentat în film au fost diverse numere de-ale lor pe care le-au prezentat de-a lungul timpului.
Dar hai să o iau totuși cu începutul. Filmul începe cu personajul principal feminin care ajunge la un fel de bâlci unde este și un circ. Curioasă se duce la acest circ pentru a vedea numărul atracției principale, și anume Acrobatul, așa cum i se spune, și este imediat atrasă de ceea ce face el. Apoi amândoi ajung în lumea fantastică din Cirque du Soleil. Ajunsă aici, fata începe să-l caute și este ajutată de diverși ghizi care o ajută să... în fine, ideea principală e că ea îl caută pe el și în timpul ăsta vede niște acrobații foarte interesante și uimitoare de altfel. Practic, este o poveste de dragoste.
Acum, după ce s-au terminat reclamele și a apărut titlul filmului pe ecran, s-a auzit și o voce în română zicându-l moment în care m-am uitat foarte ciudat. Asta pentru că inițial am avut senzația aia de: "la ce film am nimerit?" Norocul a fost că tot filmul are nu mai mult de cinci replici mari și late, deci a fost ok. Dacă erau mai multe pentru mine ar fi fost cam neplăcut, pentru că nu îmi place să mă duc la filme dublate, nu de când am învățat calumea limba engleză.
Nu sunt sigură ce a ieșit de postarea asta, dar am vrut neapărat să scriu despre acest film pe blog pentru că după părerea mea chiar merită văzut. Dacă nu pentru altceva atunci măcar pentru acele acrobații și numere care mai de care mai uimitoare. La un moment dat chiar rămăsesem efectiv cu gura căscată. Noroc că în sală era întuneric și nu m-a văzut nimeni. :))
Deci dacă aveți ocazia trebuie neapărat să vedeți filmul ăsta, este pur și simplu fantastic.

Comentarii