Kid the Phantom Thief

Dacă tot am început să vorbesc de anime-uri pe aici, mă gândeam să povestesc și despre ăsta. Este încă on-going, dar m-am hotărât să scriu despre el pentru că manga e scrisă de același tip care scrie și Detective Conan, cel din urmă având foarte multe episoade și nu dă vreun semn că s-ar termina cândva în viitorul apropiat. Sper ca Magic Kaito să nu fie la fel de lung.
Ok, revenind, în acest anime este vorba de Kaito Kuroba, un elev în vârstă de 17 ani, care este pasionat de magie, și este și destul de bun la asta. Pasiunea a preluat-o de la tatăl lui, care fusese un magician celebru, dar care din păcate murise în urmă cu opt ani, dacă țin eu bine minte. În primul episod își face apariția, sau mai bine zis reapariția, un hoț care se folosește de magie și care nu mai fusese prezent ani de zile. La provocarea unei prietene din copilărie, Kaito are de gând să demonstreze că e mai bun decât acest hoț magician și plănuiește să-l înfrunte. Și așa află că inițial acel hoț fusese de fapt tatăl lui și că fusese omorât de o organizație care urmărea să găsească un anume diamant cu ceva puteri magice. Așa el se hotărăște să preia rolul lui Kaito Kid, hoțul, și să găsească respectiva bijuterie înaintea organizației și, mai apoi, să o distrugă.
Mie a început să-mi placă personajul ăsta de când l-am văzut în Detective Conan în câteva episoade. Iar, cum eu sunt curioasă, am aflat că există o manga și m-am apucat să o citesc. Și când am aflat că va apărea și un anime, am fost extrem de fericită. Poate că nu respectă exact manga, dar anime-ul ăsta tot îmi place foarte mult. Ca și personajul principal de altfel.
Are momentan 13 episoade și abia aștept să iasă următorul, chiar vreau să văd ce anume se va întâmpla mai departe. E un anime foarte simpatic, cu un personaj principal haios, care are parte de multe aventuri, ca să le spun așa, după ce află acel secret.

Comentarii