vineri, 4 ianuarie 2013

Leapșă: 2012 review

Leapșa e primită de la Ghanda, mi s-a părut foarte drăguță ideea :)

Pentru unii, 2012 a fost un an bun, pentru alții mai puțin, dar aș vrea să stăm cu toții câteva minute și să ne gândim la anul care a trecut, sa ne amintim cele mai vesele și cele mai triste momente și să încercăm să tragem niște concluzii pentru anul care vine. De aceea lansez această leapșă alcătuită din 12 întrebări... plus una bonus, pentru anul care vine ;)

1) Care este cea mai fericită amintire din anul 2012?
Ar fi mai multe, dar voi alege o nuntă la care am fost. A fost foarte frumos, atât zic.

2) Care e cel mai trist lucru care ți s-a întâmplat anul trecut?
Hmm, nu știu, chiar nu îmi vine nimic în minte acum.

3) Care este cuvântul care rezumă cel mai bine anul care abia s-a încheiat?
Plin, cu siguranță. Bac+facultate+diverse probleme+alte chestii personale.

4) Ce dorință ți s-a împlinit anul trecut?
Am reușit să-mi cumpăr un Kindle.

5) Care este realizarea pe care nu vrei s-o uiți?
Media de peste 8 de la bac.

6) Câte cărți ai citit anul trecut?

Nu știu sigur, cred că în jur de 30 sau pe undeva pe acolo. 

7) Care a fost cea mai bună carte citită în 2012?
Cu siguranță Delirium de Lauren Oliver. A fost genială.

8) Care carte citită anul trecut ți-a displăcut/te-a dezamăgit cel mai tare?
Witch and Wizard de James Patterson. Groaznică carte.

9) Care este cel mai bun film pe care l-ai văzut în 2012?
Argo, cu siguranță. A fost super filmul.

10) Care este cea mai frumoasa melodie pe care ai descoperit-o în 2012?
Am descoperit mai multe melodii anul trecut, nu cred că aș putea alege dintre ele, mai ales că nici nu mai îmi amintesc exact care au fost :))

11) Regreți ceva de anul trecut?
Nu neapărat. Poate doar faptul că nu am intrat la buget la facultate, dar asta se poate rezolva.

12) Ce ai învățat din experiența adunată în anul care s-a încheiat?
Că dacă îți dorești într-adevăr ceva și muncești și te străduiești din greu atunci cu siguranță îl vei obține.

Bonus: 13) Scrie o dorință pentru anul 2013.

Să fie un an cât mai bun.

Leapșa asta o poate lua oricine dorește. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu