luni, 21 ianuarie 2013

Source code

Nici nu știu de unde să încep. Adică, filmul mi s-a părut absolut genial. Mind blowing, după cum a mai spus cineva. Știam despre ce e vorba, adică văzusem trailer-ul înainte să apară în cinema și am vrut să-l văd, dar nu mai știu exact de ce nu am ajuns. 
Colter Stevens, un militar, se trezește implicat într-o misiune foarte complexă în care el este trimis în corpul unuia dintre pasagerii unui tren din Chicago care explodase în acea dimineață. Și nu dintr-un simplu accident, o bombă fusese pusă în tren. Iar el trebuie să-l găsească pe cel care o făcuse, astfel încât cel de-al doilea atac care urma să aibă loc tot în acea zi să poată fi oprit. El poate fi trimis în corpul acelui pasager datorită unui sistem destul de complex, după părerea mea, care era construit de așa natură încât să-i permită să rămână acolo pentru ultimele opt minute în care acel pasager fusese în viață. 
Deși la început este puțin confuz, atât pentru Stevens cât și pentru cei care se uită, informațiile sunt date pe parcurs astfel încât la final înțelegi ce s-a întâmplat și toate cele, dar, cu toate astea, lasă loc multor interpretări. Este un SF cum nu am mai văzut până acum. Mă așteptam la ceva thriller, cu multă acțiune și lucruri care să se întâmple rapid, clasica poveste de dragoste și finalul împotriva tuturor legilor fizicii, sau care or fi cele ce se aplică în cazul ăsta, că nu mă pricep prea bine la chestii de genul. Și totuși, filmul m-a surprins de mai multe ori, în mod plăcut. În primul rând pentru că nu îți servește informațiile pe tavă, ci te pune să te și gândești puțin la tot ce se întâmplă pentru a pune lucrurile cap la cap. Iar replicile dintre personaje și muzica de pe fundal mi s-au părut geniale. 
Tot timpul cât a durat filmul, am fost cu inima în gât, pentru că efectiv nu îmi puteam închipui ce se va întâmpla mai departe. Nu a fost previzibil așa cum mă așteptam să fie, ceea ce pentru mine e un mare plus. Iar mesajul pe care l-a transmis aproape că m-a făcut să-mi dea lacrimile. Ca să nu mai spun ce sentimente mi-a lăsat la final. Chiar am rămas foarte plăcut surprinsă pe tot parcursul filmului. 
În concluzie, eu îl recomand, chiar merită văzut, atât pentru idee și trucaje, cât și pentru mesaj. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu