joi, 21 februarie 2013

Beautiful creatures

Ăsta e un film pe care am decis să-l văd mai mult de curiozitate și pentru că am văzut în trailer niște efecte destul de bune. Zic de acum că eu nu am citit cartea, deci nu aveam cine știe ce idee legat de poveste. Deși trebuie să recunosc că am găsit niște spoilere pe internet, că nu m-am putut abține. Dar să revin la subiect.
Din câte am înțeles din film, Ethan are timp de câteva luni vise despre o fată al cărui chip nu-l poate vedea, dar crede că dacă o întâlnește ceva rău urmează să se întâmple. Apoi, la școala din micul oraș în care locuiește el apare o nouă elevă, anume Lena. Iar despre ea și familia ei oamenii din oraș, care sunt extrem de credincioși, prea credincioși chiar, nu au o părere tocmai bună. Fiecare vine cu tot felul de ipoteze care mai de care mai ciudate despre familia ei. Asta în parte și pentru că tot felul de lucruri ciudate încep să se întâmple după venirea lor. În fine, nu o mai lungesc, că nu are rost, familia asta e într-adevăr diferită, iar Ethan se îndrăgostește de Lena și viceversa, dar se pare că la mijloc mai există și un blestem. Mai departe nu zic, că nu vreau să stric totul pentru cei care nu știu povestea și toate cele. 
Din punctul meu de vedere, filmul ăsta nu e chiar cine știe ce. Nu e nici groaznic, dar nici nu pot să zic că m-ar fi dat pe spate. A fost ok. Mi-au plăcut mai ales momentele comice, care au fost destule, deși tot am impresia că o anumită replică a fost pusă acolo cu scopul de a face trimitere la seria Twilight. Trecem peste. A, și a fost și o idee legată de sacrificiu în film și o mică întorsătură de situație care chiar mi-au plăcut, a fost ceva la care nu m-am așteptat. Muzica de pe fundal a fost de asemenea bună și nici efectele speciale nu au fost rele. Iar actorii eu cred că și-au făcut bine treaba. Ce nu mi-a plăcut a fost mai ales faptul că totul parcă s-a petrecut mult prea repede. Un pic cam prea brusc. Și au fost mai multe chestii pe care nu le-am înțeles pe deplin și din câte am aflat de pe internet în carte anumite lucruri se petrec cu totul altfel decât au fost ele prezentate în film. Acum, așa cum am zis, nu am citit cartea, deci nu știu dacă e așa sau nu, dar am mai citit undeva că în film multe lucruri din carte au fost schimbate. 
Concluzia ar fi că e un film drăguț, nu cine știe ce, dar nu toate filmele trebuie să fie ceva extraordinar. Oricum, mie mi-a plăcut, m-am relaxat după o zi destul de plictisitoare și parcă prea lungă, deci e ok. Dacă vreți să-l vedeți, eu cred că nu aveți ce să pierdeți. 

4 comentarii:

  1. Chiar vreau sa vad filmul asta :) Cartea a fost putin... ciudata, ca sa spun asa, dar am asteptari de la ecranizare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu aș fi curioasă acum să citesc cartea, măcar să mai înțeleg anumite chestii care m-au lăsat în ceață în film :-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am citit cam acum doi ani vreo 60 de pagini carte dar am abandonat-o. Era prea lungă şi am zis să o las pe mai târziu, dar nici acum nu am făcut-o :)) Trailer-ul mi s-a părut aşa drăguţ, credeam că o să fie mai bun filmul. Eu mai aştept până apare şi pe net, îmi păstrez bănuţii pentru Warm Bodies ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Și mie mi s-a părut drăguț trailer-ul, de aia am și vrut să văd filmul, dar au fost mult chestii care m-au făcut să devin confuză.

    RăspundețiȘtergere