joi, 7 februarie 2013

Campania vAlluntar

Este vorba despre o campanie a editurii All cu sprijinul Romsilva. Aceasta constă în următoarele: bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA. 
Campania promovează lectura și voluntariatul. Mai exact, bloggerii primesc de la editura All două cărți la alegere de pe site-ul editurii pe care trebuie să le citească și să le posteze recenziile pe blogul personal, iar pentru fiecare 15 comentarii strânse la aceste postări o echipă de voluntari vor planta câte un copac. 
Mie mi se pare foarte drăguță ideea, plus că îmi place să citesc, iar dacă asta ajută la ceva, atunci cu atât mai bine. 

Campania se desfăşoară în perioada 4 februarie – 7 aprilie după cum urmează:
4- 17 februarie – înscrierea în campanie

18 februarie – 24 februarie – trimiterea cărţilor
24 februarie – 23 martie – lectură şi recenzie
25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor

În prima ediţie vALLuntar, din 2012, s-au implicat 150 de bloggeri, s-au citit 280 de cărţi şi s-au adunat 200 de ore de voluntariat. O echipă de angajaţi ALL a facut voluntariat în două centre alese de bloggeri: Hospice şi Policy Center for Roma and Minorities).
Mai multe despre această campanie puteți afla de aici. Iar regulamentul îl puteți găsi aici.

2 comentarii:

  1. Mă bucur că te-ai alăturat campaniei!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu mă bucur că ai postat despre ea pe blog, altfel nu aflam de ea :D E o campanie la care m-am gândit că merită să particip :D

    RăspundețiȘtergere