joi, 14 februarie 2013

Jack Reacher

Deci, povestea din filmul ăsta sună cam așa: într-un oraș, cinci oameni sunt uciși de către un lunetist profesionist. Poliția, în urma anchetării zonei din care acesta trăsese, îl găsește pe vinovat, care pretinde că este, de fapt, nevinovat. Și cere să fie chemat un anume Jack Reacher. Cel din urmă, văzând știrea se duce la sediul poliției, convins fiind că respectivul este vinovat. Dar, pentru a se convinge și pe el însuși și pe avocata care îl apăra, decide să cerceteze cazul în amănunt. Iar de aici ajunge să afle mult mai multe decât se aștepta și să se implice în niște chestii destul de complicate.
Filmul ăsta, sau mai exact povestea la care se ajunge după ce Jack Reacher începe să pună lucrurile cap la cap, mi s-a părut foarte întortocheată. Și, la final, mi s-a părut că prea s-au complicat unii să facă tot felul de chestii având în vedere motivul pentru care au pus la cale un asemenea plan complicat.
În cele din urmă, filmul a fost cam ceea ce mă așteptam să fie: multă acțiune, gloanțe, morți și Tom Cruise bătând la tipi răi ca la fasole, ca să zic așa. Doar la partea aia foarte întortocheată din poveste nu mă așteptasem și nici la faptul că Tom Cruise va fi și un soi de detectiv în filmul ăsta.
În concluzie, dacă vă plac astfel de filme sau sunteți fani ai lui Tom Cruise, eu zic că merită să-l vedeți. Nu e chiar o minunăție de film, nu e nimic excepțional la el, dar e polițist, are și momente comice, iar mie una mi-a plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu