marți, 5 februarie 2013

Parental Guidance

Deci nu mă așteptam să râd atât sau să îmi placă atât de mult filmul ăsta. Dar chiar a fost foarte drăguț, iar eu îl recomand oricui. Distracție garantată.
Subiectul este simplu: părinții celor trei copii decid că e timpul să plece într-o bine meritată vacanță și inițial le cer bunicilor din partea tatălui să stea cu copii o săptămână. Dar cu aceștia chiar nu pot veni sunt chemați ceilalți bunici, anume părinții mamei, în care cea din urmă nu are prea multă încredere. Nu prea ar vrea ea să-i lase pe ei să aibă grijă de copii, dar în cele din urmă nu prea are de ales. Iar de aici începe toată distracția. Adică, atunci când îți lași copii, care au fost educați într-un anumit fel, cu bunicii dintre care unul nu prea e de acord cu metodele tale de a-i crește, și într-o casă care practic e complet computerizată, ce se poate întâmpla? Da, așa mă gândeam și eu.
Ăsta chiar e un film care merită văzut. Adică, printre bunicii care se străduiesc să nu îi scoată pe copii din ritm, care ritm e puțin mai ciudat, iar respectivii copii mai au și prieteni imaginari sau diverse alte probleme de rezolvat și o mamă care e permanent îngrijorată de faptul că părinții ei nu se vor descurca deloc nu e loc decât de foarte multe întâmplări haioase, unele mai puțin haioase, dar care stârnesc râsul și multe altele. 
În cele din urmă filmul mi-a depășit așteptările și chiar mă bucur că l-am văzut. A fost exact ce îmi trebuia la momentul respectiv și m-am distrat pe cinste. Cum am mai spus, chiar îl recomand oricui. 

Un comentariu:

  1. Mi-ar plăcea şi mie să mă uit la el :) Pare amuzant. O să revin cu păreri după ^^
    Îmi place recenzia!

    RăspundețiȘtergere