Parcări...

De câteva zile tot am zis că fac postarea asta, dar tot nu am apucat, deci o fac acum. 
Poate v-ați dat seama din titlu, sau poate că nu, dar o să vă zic oricum :)) Mergând spre facultate sau ajungând în parcarea subterană din vreun Mall, s-a întâmplat să văd diverse moduri de a parca ale anumitor persoane, și aici nu mă refer la faptul că tot ce am văzut erau moduri proaste de a parca. Nu, în niciun caz. Doar că am văzut niște lucruri care mi s-au părut amuzante și... am făcut poze, pe care le veți vedea mai jos :]

Prima am văzut-o în timp ce mergeam spre facultate, într-o joi, dacă țin bine minte. M-am uitat lung vreun minut și dacă nu ar fi trebuit să ajung la curs m-aș fi uitat în continuare. Cele două mașini erau parcate efectiv în mijlocul drumului...

Cea de jos mi se pare foarte amuzantă :)) Un mod de a economisi locurile de parcare, că doar smart-urile sunt mici, nu? 

Să mai zic ceva? Mă întreb doar de cât timp stă acolo...

Comentarii

  1. O Doamne! Cei cu ultima maşină! :)))
    Şi alea care sunt parcate fix în mijlocul drumului sunt dovadă de pură nesimţire.

    RăspundețiȘtergere
  2. Romanii au simtul umorului.Asta-i clar !:)):))
    (N-a scris nimeni pe ultima masina "Spala-ma !"??):))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu