miercuri, 27 martie 2013

"Queen of the dead(The ghost and the goth #2)" de Stacey Kade

Acum aproape un an, conform blogului meu, când am citit prima carte din această trilogie nu fusesem tocmai încântată să aflu că face parte dintr-o serie. Iar după ce am căutat informații despre celelalte două volume pe internet, mă gândeam că nu le voi citi, pentru că nu voiam să fiu dezamăgită, mai ales că Năluca și Năucul mi-a plăcut foarte mult. Dar în cele din urmă nu m-am putut abține și am citit-o. Și pot spune că am rămas plăcut surprinsă.
În volumul ăsta, Alona se vede nevoită să muncească din greu alături de Will pentru a ajuta fantomele să-și găsească pacea și să meargă mai departe. Iar Alona nu e tocmai genul persoanei răbdătoare care își dorește să ajute lumea tot timpul. Și se întâmplă să nu fie prin zonă exact în momentele în care Will ar putea avea cea mai mare nevoie de ea pentru a comunica cu acele spirite. Dar totul se complică între ei atunci când, în timp ce încercau să ajute o fantomă să-și găsească liniștea sufletească, se întâlnesc cu o fată care poate vedea și auzi fantomele și pare să facă parte dintr-un fel de organizație care știe mult mai multe decât Will în domeniul ăsta. Iar el vrea să afle mai multe despre talentul lui și toate cele. Iar faptul că el e atât de interesat de ce are noua fată de spus o cam deranjează pe Alona, mai ales că Will începe să-și pună tot felul de întrebări și să o ignore. Iar atunci când el refuză să o ajute să le transmită câte un mesaj părinților ei, pe care îi urmărește cum încet-încet încep să uite de ea și să-și vadă de propria viață, Alona decide să rezolve singură problema asta. Ceea ce nu poate fi de bine.
Chiar mi-a plăcut cartea asta. Autoare are un stil de a scrie care pe mine m-a atras încă de la început. Iar faptul că povestea tinde să fie atât amuzantă cât și serioasă pe parcurs pentru mine e un plus. Asta pentru că dacă ar fi doar într-un fel, pentru mine ar putea deveni monotonă și atunci nu aș mai fi chiar atât de prinsă în poveste.
Cred că mi-a plăcut și faptul că, în mare, cele două personaje au rămas cam la fel, cel puțin la începutul cărții, dar nu pot să zic că se schimbă radical. Alona e tot Alona, cea obsedată de modă, care e gata să critice orice nu i se pare ei că este în regulă și căreia nu-i plac discuțiile serioase, preferând să le evite pe cât de mult posibil. Iar Will, ei, el e măcinat de curiozitatea de a afla mai multe despre darul lui și tatăl care se sinucisese atunci când el era doar un copil, iar din combinația dintre curiozitatea lui și personalitatea Alonei nu poate ieși decât o problemă ce trebuie rezolvată. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu