miercuri, 6 martie 2013

Silver Linings Playbook

Filmul îl recomand, pentru că mi-a plăcut destul de mult, am râs, am plâns(aproape) și chiar mă bucur că am fost să-l văd.
Dar să începem cu începutul. Pat Solitano, fost profesor, este externat de către mama sa dintr-un institut pentru persoane ce suferă de diverse boli mintale. Acesta se mută în casa părinților săi, iar principalul lui gând este acela de a se împăca cu fosta lui soție Nikki. Încearcă din greu să gândească cât mai pozitiv posibil, ceea ce mi-a plăcut mult la acest personaj, doar că având ordin de restricție nu îi este tocmai ușor. Apoi, o întâlnește pe Tiffany. Ea are problemele ei, de asemenea, și mai aflăm și că soțul ei este mort. De-a lungul filmului cei doi se tot întâlnesc unul cu altul, mai mult sau mai puțin din întâmplare, iar când Tiffany se oferă să-l ajute pe Pat să ia legătura cu soția lui prin intermediul unei scrisori, el acceptă să o ajute pe aceasta în schimbul acelui serviciu. Iar în curând ei doi încep să petreacă din ce în ce mai mult timp împreună.
Așa, cum am zis, mi-a plăcut mult filmul ăsta, iar Jennifer Lawrence îmi place din ce în ce mai mult ca și actriță. Eu am auzit prima dată de ea după ce am văzut filmul Hunger games, care de asemenea mi s-a părut reușit, iar ea chiar mi se pare că se potrivește în rolul lui Katniss.
La începutul filmului nu m-am prins care e de fapt faza cu Pat și tot restul, iar la un moment dat eram confuză. Ceea ce mi-a plăcut aici e că pe parcursul filmului aflăm lucruri noi despre el și motivul pentru care a ajuns în situația în care era la început și nu ni se dau detalii prea brusc. Cu Tiffany se întâmplă același lucru. Iar ăsta din partea mea e un plus. Iar la finalul filmului îmi plăceau ambele personaje, ca și majoritatea celor prezente în film de altfel.
Mă opresc aici până nu zic prea multe. Din nou, eu chiar vă recomand filmul ăsta, e foarte reușit.

2 comentarii:

  1. Si eu tot vreau sa ajung sa-l vad si mereu intervine cate ceva. Ma bucur sa vad ca primeste review-uri pozitive, inseamna ca merita sa ma "lupt" ceva mai tare sa ajung la cinema :)

    RăspundețiȘtergere