The host

Încă de când am văzut primul trailer pentru filmul ăsta, mi-am zis că trebuie să-l văd și eu. Am citit cartea după seria Twilight, acela fiind momentul în care mi-am dat seama că Stephanie Meyer poate mai bine decât Twilight. Nu știu alții ce cred, dar mie Gazda mi s-a părut a fi mai bună decât Twilight. E altceva, personajul principal mi s-a părut mai simpatic, iar toată ideea cu extratereștri care preiau corpurile oamenilor și îi înlocuiesc mi s-a părut interesantă.
Cred că mulți știți care e povestea filmului, dar voi face oricum un scurt rezumat. Terra a fost invadată de către o specie extraterestră care preia controlul asupra corpurilor oamenilor, iar în urma acestui proces oamenii dispar, iar în corpul lor rămâne doar sufletul extratereștrilor. Dar nu toți dispar după aceea. Unii, așa cum este și cazul lui Melanie Stryder, nu vor să renunțe și rămân prin zonă. Corpul lui Melanie este preluat de Wanderer, care trebuie să afle, din amintirile gazdei ei, unde anume se află rezistența oamenilor din care Melanie făcea parte. Doar că Wanda descoperă niște lucruri pe care nu le știa până atunci despre oameni, pe care îi considera violenți și care își distrug singuri planeta. Iar la un moment dat trebuie să decidă cărei părți aparține.
Așa, acum să vă zic părerea mea despre film. Mi-a plăcut. Chiar eram curioasă în legătură cu modul în care vor arăta acele suflete ale extratereștrilor, iar când le-am văzut chiar am rămas plăcut surprinsă. Atunci când am citit cartea nu prea mi-am putut imagina eu prea bine cum arată, asta deși știu că au fost descrise, iar efectele prin care au fost create ele în film mi s-au părut destul de reușite. Și modul prin care extratereștri se deosebeau de oameni, adică ochii, mi s-au părut reușiți. E destul de aproape de cum mi i-am imaginat eu atunci când am citit Gazda.
Mi-a plăcut și faptul că au respectat destul de bine cartea. Nu mai îmi amintesc eu toate detaliile, pentru că au trecut câțiva ani de când am citit-o, dar încă îmi amintesc punctele cele mai importante din poveste, ca să zic așa, iar acelea au fost acolo, în film mă refer. Inclusiv finalul este așa cum mi-l amintesc eu din carte, poate cu o mică deosebire, una mică, asta dacă îmi amintesc corect.
Vreau să spun ceva și despre actori. Actrița principală, a cărui nume nu-l cunosc, mi s-a părut foarte drăguță, mi s-a părut că rolul i s-a potrivit și că a jucat bine. Nu mă pricep eu foarte tare la filme, dar cred că pot să-mi dau seama măcar așa, puțin. Iar Jamie, frățiorul lui Melanie, mi s-a părut pur și simplu adorabil. Și mi-a plăcut mult și de unchiul lui Melanie, Jeb. Pe el nu mi-l amintesc prea bine din carte, dar în film mi s-a părut foarte simpatic.
Ca să nu mă mai lungesc, că nu aș vrea să plictisesc pe nimeni, filmul chiar mi-a plăcut. Acum, dacă vă plac filmele cu multă acțiune, nu cred că ăsta ar fi pe gustul vostru, sau dacă nu v-au plăcut deloc filmele din seria Twilight s-ar putea de asemenea să nu vă placă. Cel puțin eu așa am dedus din review-uri ale acestui film citite pe internet. Altfel eu chiar aș recomanda filmul ăsta. Mă așteptam să fiu puțin dezamăgită, mai ales după ce am văzut efectele din Breaking Dawn partea a doua, dar chiar am rămas plăcut surprinsă.

Comentarii