Concurs Libris pentru bloggeri

Tocmai ce am aflat și eu despre acest concurs, mi s-a părut destul de interesant, deci mi-am zis de ce nu? 
Este vorba, așa cum se poate vedea și în titlu, despre un concurs organizat de Libris(librărie online și cărți online) pentru bloggerii români. 
Despre ce e vorba:  

Libris.ro îți scoate cărțile din wishlist și ți le trimite acasă!
Îți place să citești? Îți place să scrii? 

Când ați intrat ultima dată într-o librărie (virtuală sau clasică)? Câte cărți care ți-au stârnit interesul ai văzut și câte ai cumpărat? Câte ai lăsat în wishlist și aștepți să fie bugetate pentru a face parte din biblioteca personală? Cam câți bani ai fi în stare să cheltui, într-o lună, pe cărți?
În luna aprilie, Libris.ro, cea mai de încredere librărie online din România, te provoacă la scris. Putem la bătaie 1.500 lei, în premii pentru cei mai talentați trei bloggeri/posesori/administratori/editori în www.
Ce trebuie să faci?
  1. Publică pe blogul tău un post în care sa anunți înscrierea ta la acest concurs;
  2. Ai grijă ca în post să incluzi sigla Libris.ro, precum și link spre libris.ro pe librărie online și pe cărți online;
  3. Anunță-ne și pe noi că te-ai înscris la concurs, arată-ne postul tău pe http://www.facebook.com/libris.ro;
  4. Acum e acum :) Scrie într-un post un articol cu tema „De ce citesc?” și prezintă-ne 10 motive pentru care lumea ar trebui să citească. Nu uita ca și aici să incluzi link-urile spre libris.ro pe librărie online și pe cărți online.
  5. Repetăm punctul trei ca să avem și noi o evidență și să vă putem juriza.
Ce poți să câștigi?
Locul 1: cărți la alegere în valoare de, ține-te bine, 900 lei!
Locul 2: cărți la alegere în valoare de 400 lei!
Locul 3: cărți la alegere în valoare de 200 lei!
Cum câștigi?
O instanță binevoitoare, înarmată cu inteligență, răbdare și simțul umorului va aprecia următoarele:
  1. Cel mai interesant răspuns la la întrebarea „De ce citesc?” (pondere 50%)
  2. Cele mai multe comentarii la postul „De ce citesc?” de pe blogul tău (pondere 50%)
Depunctăm (pe bune!) folosirea defectuoasă a limbii române (recomandăm DOOM-ul).
Perioada concursului:
02 aprilie – 22 aprilie


Ce ziceți? Sună interesant sau nu?
Eu vreau să particip pentru că, până la urmă, nu am nimic de pierdut. Și apoi, chiar mă atrage tema aleasă :)
Și încă ceva. Dacă veți vrea și veți avea câteva minute libere, atunci când voi posta articolul îmi lăsați și mie o părere, vă rog? Și, pentru că nu îmi place să cer fără să ofer și eu ceva, dacă se va întâmpla să câștig voi organiza un concurs pentru voi :)

Comentarii

  1. Buna!:) Bine te-am gasit!
    Supertare concursul asta,ma bucur ca ai explicat ca lumea pasii:)Mersi

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu