Din marketing

Asta ni s-a arătat astăzi la cursul de marketing și pur și simplu trebuia să fie împărtășită și aici, cu voi. 
Să explic: clipul de mai jos este de fapt o reclamă la un blender, iar compania producătoare a ales un mod mai neobișnuit de a-i face publicitate. O să vedeți în video. Chestia asta în marketing se numește Guerilla Marketing(sper că am scris corect).
Ce pot să zic? După ce l-am văzut principala mea întrebare a fost: de ce?

Comentarii

  1. .Daca tot nu avea ce face cu el putea sa mi-l dea mie!:))Nu acum pe bune.Chiar daca il primesti din sponsorizare sau ceva(ceea ce nu repa cred,caci o companie nu cred ca ar da un dispoztiv,pentru a fi distrus,si mai apoi filmat,clip ce e urcat pe internet=>reclama proasta)...de ce?Si nu cred ca blendarul ala avea cum sa il faca in halul asta de fin.....Acum....serios!

    RăspundețiȘtergere
  2. @dreambookslovers: Ideea clipului era să atragă atenția, cel puțin așa ni s-a spus nouă. Eu nu știu dacă să cred că blenderul ăla chiar a făcut asta sau nu, mie doar mi-e milă de săracul ipad :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne-a zis si noua proful de Marketing pe la seminar de Guerilla Marketing si a spus sa cautam reclame de genul, dar nu am facut-o, desigur :)) Ce sa zic, ideea lor a fost sa arate cat de bun e blenderul, ca faramiteaza orice. Si cred ca sunt multi prosti pe lumea asta care o sa creada ca intr-adevar poate cioparti asa si un Ipad, deci probabil au avut vanzari :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu