Iron Man 3

Ahhh, nici nu pot găsi cuvintele potrivite pentru a descrie cât de tare mi s-a părut filmul ăsta. Mi s-a părut pur și simplu genial. Aș putea spune chiar că dintre cele trei filme din această serie, ăsta e cel mai bun.
O chestie care mi-a plăcut foarte mult a fost faptul că este arătat faptul că acțiunea din filmul ăsta are loc după evenimentele din Avengers. Și faptul că vedem cum l-a schimbat experiența aceea pe Tony Stark. A, și că tot zic de el, mi s-a părut la fel de genial ca de fiecare dată, e tot el, iar asta m-a încântat extrem de mult.
O altă chestie care mi-a plăcut: faptul că personajul negativ este Mandarinul. Chiar mă întrebam dacă va apărea în unul din filmele astea. Și legat de personajul ăsta, a fost o chestie care chiar m-a luat prin surprindere la un moment dat, numai la o astfel de întorsătură nu m-aș fi așteptat.
Apoi ar mai fi Pepper Pots. Femeia asta mi-a fost simpatică încă de la început, dar acum mi-a plăcut de ea extrem de mult. Mi s-a părut a fi mult mai puternică față de filmele anterioare și au fost anumite lucruri care s-au petrecut în film care m-au făcut să o admir.
De când am văzut trailerul, mă așteptam ca filmul asta să fie super, dar mi-a depășit cu mult așteptările. A fost plin de acțiune, erau scene când stăteam cu inima în gât întrebându-mă ce se va întâmpla mai departe, apoi au fost scene în care am râs cu poftă, și au fost și momente emoționante, dacă pot să zic așa, iar la final chiar m-am bucurat că l-am văzut. Efectele speciale mi s-au părut foarte reușite, de asemenea.
Ce aș mai putea să zic? Nu mai știu și probabil că recenzia acestui film nu e chiar cine știe ce, dar chiar nu îmi pot găsi cuvintele potrivite, atât de mult mi-a plăcut filmul ăsta. Mi-au plăcut personajele și modul în care au evoluat ele, mi-au plăcut și acele întorsături de situație, și au fost câteva, și e un film pe care eu chiar îl recomand celor cărora le plac filmele cu acțiune, cu glume pe ici pe colo, ca și celor care sunt fani Iron Man, așa, cam ca mine. El e unul din eroii mei preferați încă de când eram mică și mă uitam la desenele animate. 

Comentarii

  1. Hmm spre ruşinea mea nu am văzut nici măcar unul din filme... Observ că ţie ţi-a plăcut destul de mult acesta, dar nu ştiu parcă nu mă mai atrag filmele cu iron man sau spider man sau orice alt justiţiar.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu