duminică, 21 aprilie 2013

Văzute prin diverse locuri

Pentru că s-a întâmplat să văd diverse chestii plimbându-mă prin Mall, am zis să povestesc și aici.

Paharele astea nu mai știu sigur în ce magazin le-am văzut, dar ideea cu capul de mort mi s-a părut amuzantă. Am observat că mai nou e la modă ideea asta cu capul de mort, am văzut coliere și tricouri și altele, dar chiar pe pahare nu mă așteptam să văd.
Astea le-am văzut în Cărturești. Da. Au pe lângă cărți, CD-uri, jocuri pentru copii și căni, plus alte chestii pe care nu înșir aici. Iar modelele de pe cănile astea mi s-au părut foarte simpatice :D
Poza de jos este tot de la Cărturești. Jumătățile astea de cărți sunt lipite pe vitrina de la intrare. Și, cu toate că mi s-a făcut puțin milă de săracele cărți, ideea în sine tot mi se pare foarte interesantă.
Nu-i așa că micuțul de mai jos pare real? De fapt, e o jucărie de pluș, în Inmedio am văzut-o dacă țin bine minte, și nu m-am putut abține să nu îi fac o poză. Mi s-a părut atât de simpatic ^^

4 comentarii:

  1. Niste cescute tare dragalase la Carturesti!:D Le-as accepta;)

    RăspundețiȘtergere
  2. A doua poza de la Carturesti, cea cu acele carti lipite, este din Afi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Claudia Vaga: Și eu :)
    @ Maria :): E de la Afi într-adevăr.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cărţile aranjate aşa sunt... ahh, arată ca raiul. Şi căţeluşul ăla e prea adorabil :o3
    Ce păcat că nu avem şi noi magazinul ăsta la noi în oraş..

    RăspundețiȘtergere